نامه به دانشگاهیان جهان در پی شهادت دکتر شمقدری

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 12:02
استادان دانشگاه علم و صنعت ایران با نگارش نامه‌ای خطاب به دانشگاهیان جهان، اقدام جنایتکارانه ترور دکتر سعید شمقدری و فرزندانش را محکوم کرده و بر لزوم روشنگری و واکنش جامعه علمی تأکید کردند.

نامه همکاران شهید سعید شمقدری در دانشگاه علم و صنعت به دانشگاهیان جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پی ترور و شهادت دکتر سعید شمقدری؛ استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران و دو فرزندش در حملات جنایتکارانه آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان، همکاران این استاد شهید خطاب به دانشگاهیان جهان نامه‌ای نوشتند.

در نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران آمده است:

همکاران و دوستان محترم دانشگاهی

ما همه عضو یک خانواده‌ایم، خانواده اساتید و نخبگان. فارغ از اینکه حوزه کاری‌مان چه باشد یا رنگ پوست‌مان، مذهب یا محل سکونت‌مان، همه پیوندهای مشترک داریم و به هم متصلیم. اگر فقدانی در بین ما رخ دهد، همه ما را متاثر می کند. به تازگی خانواده ما یک عضو بسیار عزیز از دست داد.

دکتر سعید شمقدری؛ دانشیار دانشکده مهندسی برق، همراه با پسر ۱۸ ساله و دختر ۱۱ ساله‌اش به‌خاطر جنگ تحمیلی و غیر قانونی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه کشورمان به طرز فجیعی در خانه‌شان شهید شدند.

دکتر شمقدری به خاطر مهربانی‌اش، دانش‌اش و دلسوزی برای دانشجویانش زبان‌زد بود. متاسفانه، این اولین بار نیست که چنین ترورهای دردناکی رخ می‌دهد و وجدان‌های بیدار از جنایت‌های صهیونیست‌ها آگاهند.

 این فقدان، قلب ما را بسیار شکسته است و این غم را با شما شریک می‌شویم و از شما می‌خواهیم هر کدام‌تان هر کجا هستید، در مقابل چنین ظلم‌هایی بی‌تفاوت نباشید و بایستید. هر صدا و کنشی مهم است تا چنین فجایعی ادامه پیدا نکند.

با غم و احترام،

اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.