اتصال دانشگاه‌ها به اینترنت برقرار شد؟

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:39
در روزهای پایانی سال، و هنگامی که قطع اینترنت در کشور به رکوردی تازه رسیده است، دانشگاه‌های کشور به اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند؟

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سیتنا، پس از حدود سه هفته محدودیت و قطع دسترسی به اینترنت در کشور، از ساعات اخیر اتصال دانشگاه‌های ایران به شبکه جهانی اینترنت مجدداً برقرار شده است.

آنطور که سیتنا گزارش کرده است، در همین حال دانشجویان خارج از محیط دانشگاه می توانند از طریق اتصال های محلی (سرویس شبکه اختصاصی) دانشگاه ها به اینترنت متصل شوند.

با بازگشت تدریجی دسترسی، انتظار می‌رود فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه‌ها به حالت عادی نزدیک شود.

مقامات رسمی تاکنون جزئیات بیشتری درباره زمان‌بندی رفع کامل محدودیت‌ها یا وضعیت دسترسی سایر بخش‌ها ارائه نکرده‌اند.

۵۸۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.