اعطای یارانه خدمات آزمایشگاهی  تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ تمدید شد 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:49
رئیس شبکه آزمایشگاهی کشور از تمدید مهلت استفاده از یارانه خدمات آزمایشگاهی ویژه فصل زمستان ۱۴۰۴ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دامش بنیان ریاست جمهوری، امیر یونسیان گفت: این حمایت با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران به خدمات تخصصی آزمایشگاهی و تقویت فعالیت‌های پژوهشی در کشور اجرا شده و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند از یارانه اعتباری شبکه آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

وی افزود: میزان اعتبار اختصاص‌یافته در این دوره رشد قابل توجهی داشته و تاکنون این اعتبار به بیش از ۶۰۰۰ عضو هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور و ۸۲۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی اختصاص یافته است.

رئیس شبکه آزمایشگاهی کشور ادامه داد: از محل این یارانه بیش از اعضای هیئت علمی به میزان ۷۴میلیارد ریال و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به میزان ۷۷میلیارد ریال تاکنون خدمات آزمایشگاهی دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با پوشش ۵۰درصد هزینه خدمات آزمایشگاهی تا سقف ۴۰میلیون ریال از خدمات آزمایشگاهی مراکز عضو استفاده کنند. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی کشور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.