سنتکام: حدود ۲۰۰ نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 21:52
سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که در پی تجاوز به ایران حدود ۲۰۰ نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

سنتکام: حدود ۲۰۰ نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «تیم هاوکینز» در هفدهمین روز از تجاوز مشترک آمریکا و اسرائیل به ایران گفت: از این میان، بیش از ۱۸۰ نفر به خدمت بازگشته‌اند و وضعیت ۱۰ تن از این نظامیان «وخیم» گزارش شده است.

پنتاگون پیش از این، تعداد زخمی‌ها را ۱۴۰ نفر و موارد وخیم را ۸ تن اعلام کرده بود.

سنتکام هنوز جزئیاتی درباره زمان، مکان یا نوع جراحت این نیرو‌ها ارائه نکرده است.

تاکنون ۱۳ نظامی آمریکایی در حمله به ایران کشته شده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.