حملات به منافع آمریکا در بحرین

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:34
منابع خبری از حملات به منافع آمریکا در بحرین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضع آمریکا در بحرین خبر دادند.

به دنبال هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در منطقه، منافع این کشور در بحرین هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.

این حملات در حالی انجام شده که طی روزهای گذشته پایگاه‌های آمریکا در بحرین هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز امروز دوشنبه اعلام‌ کرد که بندر الفحیره در امارات هدف حمله جدیدی قرار گرفت.

دفتر اطلاع‌رسانی امارات اعلام کرد که در پی حمله هوایی به منطقه صنایع نفتی الفجیره، حریقی در این منطقه ایجاد شد.

طبق اعلام این دفتر، کسی در این حمله آسیب ندیده و تیم های دفاع مدنی در حال رسیدگی به این حادثه بوده و تلاش‌های آنها برای کنترل اوضاع ادامه دارند.

از سوی دیگر ۲ منبع به خبرگزاری رویترز گفتند که پس از این حمله، عملیات بارگیری سوخت در بندر الفجیره به حالت تعلیق درآمده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.