فرصت مجدد دفاع از پایان‌نامه به دانشجویان دکتری علاوه بر سنوات ارفاقی

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 10:37
بر اساس ابلاغیه جدید صدور مجوز نیمسال دوم سال جاری برای دفاع از پایان‌نامه دانشجویان PhD، علاوه بر سنوات ارفاقی تحصیلات رایگان دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی وزارت بهداشت با صدور ابلاغیه‌ای به تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به ابلاغیه قبلی این معاونت در خصوص اعطای فرصت مجدد به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم‌پزشکی برای دفاع از پایان‌نامه، اعلام کرد که این نیم‌سال ارفاقی علاوه بر سنوات آموزشی رایگان ارفاقی کمیسیون موارد خاص دانشگاه و کمیته منطقه‌ای خواهد بود.

بر این اساس دانشجویانی که از سنوات تحصیلات رایگان ارفاقی کمیسیون موارد خاص دانشگاه یا کمیته منطقه‌ای استفاده نکرده‌اند نیز می‌توانند از این نیمسال فرصت اضافه برخوردار شوند.

در ضمن تمامی مقررات آموزشی مرتبط با سنوات ارفاقی، شامل این نیمسال از جمله محاسبه در سنوات تحصیلی و تعهدات آموزش رایگان نیز می‌شود.

گفتنی است این فرصت چند ماهه در راستای سیاست‌های حمایتی وزارت بهداشت در شرایط بحرانی کنونی به دانشجویان PHD علوم پزشکی کشور اعطا شده است تا آن‌ها بتوانند بدون نگرانی از نداشتن سنوات آموزش رایگان، تا خرداد ماه سال آینده از پایان‌نامه دکترا تخصصی خود دفاع کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.