حمله پهپادی و موشکی به پایگاه لجستیکی سفارت آمریکا در بغداد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 02:21
منابع خبری از حمله ترکیبی پهپادی و موشکی به پایگاه پشتیبانی لجستیکی سفارت آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام امنیتی عراقی که نخواسته نامش فاش شود، در گفت‌وگو با شبکه الجزیره جزئیات این حمله را تشریح کرد.

طبق گفته او، پایگاه پشتیبانی لجستیکی سفارت آمریکا، که در روزهای اخیر نیز چندین بار مورد هدف قرار گرفته بود، این بار هدف یک پهپاد و پنج موشک کاتیوشا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این حمله موجب آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا شده است.

یک منبع امنیتی عراقی پیشتر نیز گزارش داده بود که ساختمانی متعلق به سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله قرار گرفته بود.

در حمله اخیر، سامانه پدافند هوایی سفارت نتوانسته به طور کامل عمل کند و تلاش‌ها برای راه‌اندازی سامانه پدافندی جدید در جریان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.