واکنش تند عراقچی درباره حمله به ساختمان بانک سپه: انتقام می‌گیریم

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 10:16
وزیر امور خارجه نوشت: این بار یکی از شعب قدیمی‌ترین بانک کشور ما در حالی بمباران شد که مملو از کارمندان بود؛ نیروهای مسلح قدرتمند ما قطعاً انتقام این جنایت را خواهند گرفت.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

زیرساخت‌های ملی ایران هدف حمله قرار گرفته‌اند. این بار یکی از شعب قدیمی‌ترین بانک کشور ما در حالی بمباران شد که مملو از کارمندان بود؛ کارمندانی که تلاش می‌کردند پیش از فرا رسیدن نوروز، اطمینان حاصل کنند که مردم ایران سفره‌هایشان پررونق باشد. نیروهای مسلح قدرتمند ما قطعاً انتقام این جنایت را خواهند گرفت.

توئیت عراقچی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.