گروسی: ارتباط با ایران را از دست نداده ایم/ باید به میز مذاکره بازگردیم

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 02:44
واضح است که جنگی در جریان است و آنها در حال بمباران شدن هستند. بنابراین، امکان از سرگیری مذاکرات در حال حاضر مطرح نیست. اما من معتقدم آن زمان فرا خواهد رسید، و هر چه زودتر بهتر. فکر می کنم باید این کار را کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای مدعی شد که باید به مسیر دیپلماسی با ایران برگشت.
 
به گزارش تسنیم، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه ادعا کرد: در خصوص ایران باید به میز مذاکره باز گردیم.
 
وی گفت: تنها راه حل برنامه هسته‌ای ایران دیپلماسی است، ما باید به میز مذاکره بازگردیم.
 
گروسی افزود: ارتباط با ایران را از دست نداده ایم. اما واضح است که جنگی در جریان است و آنها در حال بمباران شدن هستند. بنابراین، امکان از سرگیری مذاکرات در حال حاضر مطرح نیست. اما من معتقدم آن زمان فرا خواهد رسید، و هر چه زودتر بهتر. فکر می کنم باید این کار را کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.