اردوغان: تمام دنیا بهای تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران را می پردازد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:00
رجب طیب اردوغان گفت که تمام دنیا بهای جنگ غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، امروز چهارشنبه در سخنرانی خود در نشست فراکسیون پارلمانی حزب حاکم عدالت و توسعه، تحریکات رژیم صهیونیستی را عامل جنگی دانست که تمام منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

وی در این رابطه گفت: ما با خطرات و مشکلات زیادی روبرو هستیم و تمام توان خود را برای حل مشکلات و پایان دادن به جنگ به کار می‌گیریم.

اردوغان با تأکید بر اینکه «تلاش‌ زیادی برای پایان دادن به جنگ در منطقه انجام می‌دهد» گفت که همه طرف‌های جنگ باید به میز مذاکره بازگردند.

وی ادامه داد: که با توجه به حساسیت وضعیت کنونی، با احتیاط فراوان صحبت و رفتار می کند تا ترکیه را از آتش جنگ دور نگه دارد.

رئیس جمهور ترکیه از کشورهای مختلف خواست تا در دام «شبکه کشتار صهیونیستی» که هدف آن ضربه زدن به کشورها و جوامع دیگر است، نیفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.