انتقاد حماس از سکوت جهانی در قبال حمله به مدارس در ایران

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 18:52
سخنگوی حماس با اشاره به هدف قرار دادن مدارس در جریان حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا از سکوت شرم آور جامعه جهانی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: هدف قرار دادن مدارس در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا علیه ایران تکرار رویکرد اشغالگران در غزه است.

حازم قاسم در اظهاراتی گفت که هدف قرار دادن عمدی مدارس در حملات اخیر، ادامه رفتاری است که رژیم صهیونیستی در طول جنگ «نسل‌کشی» در غزه در پیش گرفت؛ جایی که صدها مدرسه هدف حملات قرار گرفت و هزاران نفر در این مراکز به شهادت رسیدند.

سخنگوی حماس همچنین از آنچه «سکوت شرم‌آور جامعه بین‌المللی» خواند انتقاد کرد و گفت: همان سکوتی که در برابر آنچه در غزه رخ داد وجود داشت، اکنون نیز در قبال حوادثی که در ایران رخ می‌دهد مشاهده می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.