افزایش تعداد شهدا و زخمی‌های حملات اسرائیل علیه لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 11:41
وزارت بهداشت لبنان از افزایش تعداد شهدا و زخمی های تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه منطقه النبی شیت واقع در بقاع در شرق این کشور دست کم ۱۲ شهید و ۳۳ زخمی برجای گذاشته است.

این وزارت خانه روز گذشته نیز اعلام کرد که مجموع شهدای تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان به ۱۲۳ تن و مجموع زخمی ها به ۶۸۳ تن می رسد.

لازم به ذکر است که روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه النبی شیت در بقاع را چندین نوبت بمباران کردند. همچنین شهرک‌های «کفررمان»، «حبوش»، «کفرتبنیت» و «صریفا» در جنوب لبنان هدف قرار گرفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.