واشنگتن پست: ذخایر تسلیحاتی آمریکا محدود است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 07:30
یک روزنامه آمریکایی به ذخایر تسلیحاتی محدود ارتش این کشور در سایه تحولات منطقه اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن پست اعتراف کرد که ذخایر محدود ارتش آمریکا در خصوص برخی سلاح های مهم و اصلی به مثابه یکی از برجسته ترین نگرانی ها به شمار می رود.

در این گزارش آمده است، پنتاگون به سرعت در حال مصرف کردن ذخایر تسلیحاتی خود از جمله موشک های سامانه های رهگیری است.

سایت عبری زبان والا روز گذشته در گزارشی اذعان کرد، ایران به یک پیشرفت قابل توجه دست یافته است. در حالی که هر عملیات رهگیری موشک ها توسط سامانه پاتریوت هزینه هنگفتی دارد پهپادهای ارزان قیمت در حال خالی کردن ذخایر موشکی آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

در ادامه این گزارش آمده است، راهبرد ایرانی ها فرسایشی کردن سیستم‌های پدافند هوایی دشمن است. این عملیات نیز با سلاح‌های ارزان قیمت حاصل می‌شود و سلاح‌های گران قیمت را برای خنثی کردن آن فرسوده می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.