گرما در فرانسه قربانی گرفت

عصر ایران سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:11
فرانسه از روز شنبه دمایی بالاتر از حد متوسط ​​برای این فصل از سال را تجربه کرده و بسیاری از مناطق در وضعیت هشدار نارنجی قرار گرفته‌اند.

مقامات فرانسه اعلام کردند هفت نفر در نقاط مختلف این کشور در شرایطی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با موج گرمای فعلی مرتبط بوده، جان خود را از دست داده‌اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، مقامات محلی می‌گویند پنج نفر از فوتی‌ها، افرادی بودند که برای فرار از گرما به شنا کردن پناه بردند اما در دریاچه‌ها، رودخانه‌ها یا سواحل غرق شدند. 

فرانسه از روز شنبه دمایی بالاتر از حد متوسط ​​برای این فصل از سال را تجربه کرده و بسیاری از مناطق در وضعیت هشدار نارنجی قرار گرفته‌اند. 

دولت به مقامات محلی دستور داده است تا اقداماتی را برای محافظت از مردم در طول رویدادهای ورزشی انجام دهند. 

پیش‌بینی می‌شود این موج گرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ادامه یابد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.