نشست ارکان اطلاع‌رسانی دولت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
شصت و یکمین نشست هفتگی ارکان اطلاع‌رسانی دولت با حضور وزیر ارتباطات در وزازت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

نشست ارکان اطلاع‌رسانی دولت در وزارت ارتباطات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این نشست موضوعاتی نظیر اقدامات انجام شده از سوی وزارت ارتباطات درطول جنگ، پایداری شبکه و خدمات ارائه شده در این مدت، اتصال اینترنت جهانی و موضوعات مرتبط با اینترنت موسوم به پرو و ... مطرح شده و حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند.

جلسات ارکان اطلاع‌رسانی دولت به ریاست الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت بطور هفتگی و با هدف بررسی موضوعات روز مرتبط با دولت و کشور برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.