هشدار شرکت‌های نفت آمریکا: به لبه پرتگاه نزدیک می‌شویم

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:54
مدیران شرکت های بزرگ نفت آمریکا نسبت به پیامدهای وخیم بحران در تنگه هرمز هشدار دادند.

به گزارش مشرق، بلومبرگ گزارش داد، مدیران اجرایی شرکت های نفتی بزرگ آمریکا هشدار می دهند بخش انرژی به دلیل تداوم بحران تنگه هرمز در حال رسیدن به لبه پرتگاه است.

بر اساس این گزارش، شرکت های نفتی آمریکایی مذکور تاکید دارند بسته ماندن تنگه هرمز ممکن است باعث شود بازارها به سمت یک نقطه عطف کشانده شده و قیمت ها شاهد افزایش بیشتر باشد.

در این گزارش آمده است، با توجه به بحران تنگه هرمز ذخایر جهانی نفت و نفت ذخیره شده در نفت کش ها رو به اتمام هستند.

مدیر مالی شرکت شفرون نیز تاکید کرد، بخش اعظمی از ذخایر استفاده شده و تنها یک حاشیه امن ضعیف باقی مانده است.

این در حالی است که ترامپ مدعی شده بود بسته شدن تنگه هرمز تأثیری بر قیمت ها در آمریکا ندارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.