سخنگوی وزارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت: افکار عمومی آمریکا باید حاکمانشان را بهخاطر تحمیل جنگ غیرقانونی و جنایتکارانه علیه ملت ایران پاسخگو کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن بازنشر بخشی از سخنان یکی از نمایندگان کنگره آمریکا در جلسه استماع وزیر جنگ این کشور، مبنی بر اینکه «هیچ تهدیدی از ناحیه ایران متوجه آمریکا نبوده است»، در شبکه ایکس نوشت: «تردیدی نیست که جنگ انتخابی هیات حاکمه آمریکا علیه ایران، یک تجاوز نظامی بیدلیل و غیرقانونی بوده است.
مردم آمریکا هم حق دارند و هم مسئولیت اخلاقی دارند که حاکمان خود را بهخاطر تحمیل این جنگ غیرقانونی علیه ملت ایران و بهخاطر ارتکاب جنایات شنیع در طول این جنگ پاسخگو کنند».
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.