پوتین به ترامپ درباره عواقب تجاوز مجدد به ایران هشدار داد

افکار نیوز پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 09:49
روسای جمهور آمریکا و روسیه امروز به صورت تلفنی یک‌ساعت و نیم گفتگو کردند و پوتین به ترامپ درباره عواقب تجاوز مجدد به ایران هشدار داد.

راشاتودی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز به صورت تلفنی یک‌ونیم ساعت گفتگو کردند.

در این گفتگو پوتین به ترامپ اعلام کرد که تصمیم برای تمدید آتش‌بس ایران «درست» بود و «باید فرصتی برای مذاکره فراهم کرد»

رئیس‌جمهور روسیه همچنین هشدار داد که اگر آمریکا و اسرائیل «بار دیگر به اقدامات تهاجمی متوسل شوند»، عواقب وخیمی برای منطقه و جهان در پی خواهد داشت.

به نوشته راشاتودی پوتین و ترامپ در این تماس تلفنی «ارزیابی‌های اساساً مشابهی از رفتار رژیم کی‌یف ابراز کردند» و زلنسکی «با حمایت اروپایی‌ها، سیاست طولانی‌کردن جنگ را دنبال می‌کند»

راشاتودی همچنین افزود که ترامپ در این گفتگوی تلفنی گفته است که «توافقی که به جنک پایان دهد، نزدیک است».

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.