وزیر نفت: دشمن از محاصره دریایی ایران نتیجه‌ای نخواهد گرفت

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 05:14
وزیر نفت گفت: با تمهیدات و راهکارهای پیش‌بینی شده، دشمن از محاصره دریایی ایران نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت با تأکید بر اینکه اقدام امریکایی‌ها در موضوع محاصره دریایی ایران برخلاف قوانین بین‌المللی است، گفت: با تمهیدات و راهکارهای پیش‌بینی شده، دشمن در این زمینه هم نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

پاک‌نژاد با بیان اینکه دشمن آمریکایی – صهیونیستی در جنگ تحمیلی سوم به‌دلیل نداشتن شناخت از ملت شریف ایران و فرهنگ غنی مردم، مسیرهای اشتباهی را در پیش گرفته است، بیان کرد: اگر ایران را می‌شناختند از اساس مرتکب چنین اشتباه‌هایی نمی‌شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع صرفه‌جویی یک قاعده کلی اجتماعی است که در آموزه‌های دینی ما نیز به آن توصیه می‌شود، بیان کرد: همه کشورهای جهان هم بر این موضوع تاکید می‌کنند، در ایام جنگ شاهد بودیم که بسیاری از کشورها با توجه به کمبود سوخت ناچار به مدیریت و صرفه‌جویی در این بخش شدند.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه در بخش تأمین و توزیع پایدار سوخت نگرانی وجود ندارد، گفت: مردم عزیز ایران بدانند که خدمتگزاران آنها در دولت به‌ویژه وزارت نفت استوار ایستاده‌اند و شبانه‌روز در حال انجام وظیفه هستند.

پاکنژاد با یادآوری اینکه در جنگ تحمیلی سوم حضور مردم شریف و نجیب ایران در صحنه و افتخارآفرینی نیروهای مسلح در میدان نبرد، زبانزد دنیا شد، افزود: وزارت نفت هم در کنار دولت به‌عنوان خادمان مردم آنچه در توان داشت اجرا کرد.

وی بیان کرد: همه با هم روزهای سختی را گذراندیم، اما به لطف خداوند و حمایت همکارانم در صنعت نفت، سعی کردیم مشکلی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود و امیدواریم مردم عزیر از ما رضایت داشته باشند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.