روایت نخست وزیر پاکستان از دیدارش با عراقچی

الف شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:40
نخست وزیر پاکستان با ابراز خرسندی از دیدارش با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که ما تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ای در مورد اوضاع فعلی منطقه داشتیم.

به گزارش ایرنا، شهباز شریف در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ملاقات با جناب آقای سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه ایشان در اسلام‌آباد امروز بسیار خرسندم.

وی افزود: تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ای در مورد اوضاع فعلی منطقه داشتیم.

شهباز شریف نوشت: ما همچنین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران گفت‌وگو کردیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.