محکومیت نقض آتش‌بس و تداوم تجاوزات علیه لبنان

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 22:17
سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را به شدت محکوم کرد.

محکومیت نقض آتش‌بس و تداوم تجاوزات علیه لبنان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و تخریب منازل مردم و تاسیسات زیربنایی در مناطق اشغال‌شده را به شدت محکوم کرد.

بقائی با اشاره به ادامه نقض‌های فاحش تفاهم آتش‌بس، مسئولیت مستقیم دولت آمریکا در این وضعیت را یادآور شد و خواستار اقدام جدی جامعه جهانی و سازمان ملل برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در قبال جنایات ارتکابی در لبنان و فلسطین اشغالی شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در ترور خانم آمال خلیل خبرنگار شجاع روزنامه الاخبار را محکوم کرد و این جنایت تروریستی را نمونه دیگری از تلاش رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای روایتگران حقیقت دانست.‌

بقائی شهادت این بانوی خبرنگار را به خانواده ایشان، جامعه رسانه‌ای و مردم مقاوم لبنان تسلیت گفت و برای خانم زینب فرج، عکاس روزنامه الاخبار که در جریان عملیات تروریستی مزبور مجروح شد آرزوی شفای عاجل کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.