حزب الله ۴ پهپاد شناسایی رژیم اسرائیل را سرنگون کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:30
حزب‌الله اعلام کرد در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی اسرائیل، چندین عملیات علیه اهداف نظامی این رژیم در جنوب لبنان انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴ پهپاد شناسایی دشمن اسرائیلی را در منطقه المنصوری در واکنش به نقض آتش‌بس سرنگون کردیم.

این گروه افزود: همچنبن یک خودروی زرهی هامر دشمن را نیز در منطقه القنطره با پهپاد هدف قرار دادیم.

حزب‌الله همچنین خبر داد که با یک پهپاد انتحاری، تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را در منطقه القنطره در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

این گروه به تلفات احتمالی این حملات هیچ اشاره‌ای نکرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.