ترامپ: تمایلی به تمدید آتش بس ندارم

عصر ایران سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 17:06
در حالی که احتمال انجام مذاکرات نهایی برای دستیابی به صلح همچنان نامشخص است، ترامپ گفت: اگر به‌زودی توافقی با تهران حاصل نشود، آمریکا حملات خود به ایران را از سر خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اول اردیبهشت گفت که تمایلی به تمدید آتش‌بس با ایران ندارد و افزود ایالات متحده در موقعیت قدرتمندی برای مذاکره قرار دارد و در نهایت به آنچه که او «یک توافق عالی» خواند، دست خواهد یافت.

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تمدید آتش‌بس با ایران گفت: «من نمی‌خواهم این کار را بکنم. ما آن‌قدر وقت نداریم».

واشینگتن ابراز اطمینان کرده که مذاکرات با ایران در پاکستان برگزار خواهد شد و یک مقام ارشد ایرانی نیز گفته که تهران در حال بررسی شرکت در این گفت‌وگوهاست.

در حالی که احتمال انجام مذاکرات نهایی برای دستیابی به صلح همچنان نامشخص است، ترامپ گفت: اگر به‌زودی توافقی با تهران حاصل نشود، آمریکا حملات خود به ایران را از سر خواهد گرفت.

او افزود: «انتظار دارم بمباران انجام شود، چون فکر می‌کنم این رویکرد بهتری برای ورود به مذاکره است. اما ما آماده‌ایم؛ یعنی ارتش کاملاً آماده اقدام است».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.