افزایش شمار زخمی‌های ارتش آمریکا در جنگ علیه ایران

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:27
وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) در یک به‌روزرسانی جدید اعلام کرد: شمار زخمی‌های این کشور در جنگ علیه ایران به بیش از ۴۰۰ نفر افزایش یافت.

افزایش شمار زخمی‌های ارتش آمریکا در جنگ تجاوزکارانه علیه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در حالی که پیشتر اعلام شده بود که شمار زخمی‌ها ۳۹۹ نفر است، به‌روزرسانی پنتاگون نشان می‌دهد که تعداد زخمی‌ها به ۴۱۵ نفر رسیده است.

بر اساس این آمار، ۲۷۱ عضو نیروی زمینی آمریکا، ۶۳ عضو نیروی دریایی، ۶۲ نظامی نیروی هوایی و ۱۹ تفنگدار دریایی زخمی شده‌اند.

طبق آماری که پیشتر گزارش شده بود، ۱۳ تن از نظامیان آمریکایی نیز کشته شده‌اند.

آمریکا همواره از اذعان به آمار واقعی تلفات خود پرهیز کرده است و برخی منابع آمار‌های بیشتری از تلفات آمریکا در جنگ با ایران ارائه کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.