وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 21:37
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داده و برخی رسانه‌ها اعلام کردند که طبق آمار اولیه در این حادثه دست‌کم ۶ نظامی اشغالگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان اشغالگر در لبنان خبر دادند که هم اکنون تحت سانسور قرار دارد و جزئیات بیشتر بعداً منتشر می‌شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که بالگردهای نظامی ارتش تل‌آویو برای تخلیه و انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان «رمبام»‌ در حیفا اعزام شده‌اند.

کانال اطلاع رسانی «نایا» به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از منفجر شدن بمب در مسیر نظامیان صهیونیست و زخمی شدن دست کم ۶ نفر از آنها خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.