با تداوم اقدامات خصمانه آمریکا سخن گفتن ازبازگشایی تنگه هرمز بی‌معناست

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 19:51
مشاور سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد که در سایه تلاش آمریکا برای محاصره دریایی ایران نمی توان درباره بازگشایی تنگه هرمز سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی صفری» مشاور سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره تأکید کرد که در سایه تداوم محاصره دریایی ایران نمی توان درباره بازگشایی تنگه هرمز سخن گفت.

پیشتر هم سخنگوی وزارت خارجه هشدار داده بود که محاصره دریایی توسط آمریکا نقض آتش بس محسوب می‌شود و ایران متقابلا اقدام لازم را صورت خواهد داد.

فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه اعلام کرد که ‏هر نقض عهدی از سوی آمریکا، پاسخی شایسته دارد و تا زمانی که تردد شناورها از مبدأ ایران و به مقصد ایران مورد تهدید باشد، وضعیت تنگه هرمز به حالت قبلی باقی می‌ماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.