ترامپ بازهم مدعی مذاکرات خیلی خوب با ایران شد

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 18:38
«دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه سیاست تناقض‌گویی خود در مورد مذاکرات با ایران، بدون ارائه هیچ‌گونه جزییاتی مدعی شد که گفت‌وگوهای خوبی با تهران در جریان است.

به گزارش خبرآنلاین، دونالد ترامپ امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید عنوان کرد که آمریکا در حال مذاکره با ایران است و گفت‌وگوهای خیلی خوبی در جریان است.

به گزارش ایرنا به نقل از آکسیوس،  رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد که تا پایان روز خواهد فهمید که آیا طرفین قصد دارند به سمت توافق پیش بروند یا خیر.

طرح ادعاها و تکرار حرف‌های همیشگی از سوی ترامپ در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایرانی بارها به اظهاراتش واکنش نشان داده و آنها را رد کردند. وی همواره در یک زمان با ترکیبی از تهدید و سیگنال مثبت اظهارات خود را بیان کرده است.

به گزارش ایرنا، شورای عالی امنیت ملی امروز در بیانیه‌ای در خصوص مذاکرات با واشنگتن تاکید کرد: هیات مذاکره کننده ایرانی سر سوزنی سازش و عقب‌نشینی و مسامحه نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که تیم ایرانی با همه توان از منافع و مصالح ملت ایران و پاسداشت خون‌های عزیز و و گران‌بهایی که در این جنگ برای حفظ استقلال، عزت و سربلندی ایران ریخته شده به ویژه خون پاک رهبر عزیزتر از جانمان، دفاع خواهد کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.