آتش‌سوزی در یک ناو هواپیمابر آمریکا

عصر ایران جمعه 28 فروردین 1405 - 10:06
بر اثر وقوع آتش‌سوزی در این ناو حین توقف در پایگاه دریایی «نورفولک» در شهر «پورتموث»، حداقل ۸ نظامی آمریکایی مجروح شدند.

در پی وقوع آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر «آیزنهاور»، حداقل ۸ نظامی آمریکایی زخمی شدند.

به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکایی بامداد جمعه از وقوع آتش‌سوزی در یک ناو هواپیمابر متعلق به ارتش این کشور خبر دادند.

رسانه نیروی دریایی آمریکا گزارش داد که ناو هوایپمابر هسته‌ای «آیزنهاور» هنگام انجام تعمیرات و بررسی‌های متداول در ساحل ویرجینیا، دچار آتش‌سوزی شد.

در این گزارش آمده است که بر اثر وقوع آتش‌سوزی در این ناو حین توقف در پایگاه دریایی «نورفولک» در شهر «پورتموث»، حداقل ۸ نظامی آمریکایی مجروح شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.