الجزیره: 20 کشتی تجاری بعد محاصره از تنگه هرمز عبور کرد

عصر ایران پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:31
با وجود ادامه حرکت برخی از کشتی‌های تجاری و همچنین عبور تعداد محدودی از کشتی ها از تنگه، تصویر کلی همچنان در هاله‌ای از ابهام است؛ زیرا صدها کشتی همچنان در آب‌های منطقه سرگردان‌اند.
 
الجزیره در گزارشی نوشت: 20 کشتی تجاری بعد محاصره از تنگه هرمز عبور کرد.

به گزارش تسنیم، الجزیره در گزارشی نوشت: با ورود  محاصره دریایی آمریکا بر بنادر ایران به  روز چهارم ، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بر تشدید اقدامات خود تأکید کرد؛ در حالی که تهران از احتمال اختلال در کشتیرانی در دریای سرخ خبر می‌دهد.
 
با وجود ادامه حرکت برخی از کشتی‌های تجاری و همچنین عبور تعداد محدودی از کشتی ها از تنگه، تصویر کلی همچنان در هاله‌ای از ابهام است؛ زیرا صدها کشتی همچنان در آب‌های منطقه سرگردان‌اند.
 
طبق گزارشی که  «اسماء محمد»  خبرنگار الجزیره تهیه کرده است،  از زمان اجرایی شدن محاصره دریایی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علیه ایران اعمال کرده است در مجموع بیش از 20 کشتی تجاری طی 24 ساعت گذشته از تنگه هرمز عبور کرده‌اند؛ در همین حال، بیش از 800 کشتی هنوز در خلیج فارس متوقف مانده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.