انتقال ۴۵ مجروح صهیونیست به بیمارستان‌های شمال سرزمین های اشغالی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 00:01
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از انتقال ده‌ها مجروح جدید به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، وزارت بهداشت رژیم اسرائیل اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ مجروح از جبهه‌های نبرد به بیمارستان‌های شمال فلسطین اشغالی منتقل شده‌اند.

در همین راستا، ارتش اسرائیل و رادیو ارتش تأیید کردند که ۵ سرباز در منطقه «بنت‌جبیل» واقع در جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر، مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) در بیانیه‌هایی اعلام کرد که با استفاده از دو پهپاد انتحاری، دو تانک میکاوای ارتش دشمن را در مجاورت میدان شهرک «میس‌الجبل» هدف قرار داده است.

همچنین رزمندگان مقاومت تجمع نیروهای ارتش رژیم اسرائیل در شرق شهر «بنت‌جبیل» را با موشک و توپخانه درهم کوبیدند.

همزمان با این درگیری‌ها، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه «الغجر» واقع در الجلیل العلیا خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.