هشدار فوری ایران به تهدید بنادر ایران

نامه نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا درباره تهدید بنادر ایران هشدار صادر کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اعلام کرد: امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.

 به نقل از  تسنیم، سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء: اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

‌نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورمان را وظیفه ای طبیعی و قانونی میدانند و بر همین اساس اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی کشورمان حق طبیعی ملت ایران است.

‌بر این اساس تامین امنیت در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای جان برکف مسلح با قاطعیت ادامه خواهد داشت و همانگونه که بارها اعلام شده شناورهای وابسته به دشمن حق عبور از تنگه هرمز را ندارند و نخواهند داشت و سایر شناورها با رعایت ضوابط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کماکان اجازه عبور از تنگه را خواهند داشت.

‌همچنین با توجه به استمرار تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران و امنیت ملی کشورمان پس از پایان جنگ نیز جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت سازوکاری دائمی برای کنترل تنگه هرمز اعمال خواهد کرد.

‌اعمال محدودیت آمریکای جنایتکار بر حرکت عبور و مرور دریایی شناورها در آبهای بین المللی اقدامی غیر قانونی ومصداق دزدی دریایی است.

‌نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.

‌اگر امنیت بنادر جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان تهدید شود هیچ بندری در خلیج فارس و دریای عمان در امان نخواهد بود.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

قرارگاه خاتم الانبیاء

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.