عصبانیت تل‌آویو از برگزاری یک مراسم در جنوب اسپانیا

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 08:31
برگزاری یک مراسم نمادین علیه رژیم صهیونیستی در جنوب اسپانیا باعث خشم تل آویو شد.

به گزارش مشرق به نقل از آر تی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک پست در فضای مجازی به منفجر کردن عروسک شبیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در جریان یک مراسم در اسپانیا اشاره کرد.

تل آویو همچنین از احضار کاردار اسپانیا در این خصوص خبر داد.

در راستای تشدید تنش میان تل آویو و اسپانیا، پیشتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: دستور دادم که نمایندگان اسپانیا از مرکز هماهنگی در کریات گات اخراج شوند.

وی مدعی شد که این کار پس از آن صورت می‌گیرد که اسپانیا بارها اقداماتی علیه تل آویو انجام داده است.

نتانیاهو با ابراز خشم از اسپانیا مدعی شد: مادرید وجهه نظامیان ما را خدشه دار کرده است.

مواضع اصولی اسپانیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی موجب خشم نتانیاهو شده است.

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پی حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به لبنان گفته بود که بیروت نیز باید مشمول توافق آتش‌بس شده و جامعه جهانی باید «اقدامات جنایتکارانه» صهیونیست‌ها را محکوم کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.