فوری/ مذاکرات میان ایران و طرف آمریکایی در اسلام‌آباد آغاز شد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 16:09
مذاکرات میان ایران و طرف آمریکایی دقایقی پیش در اسلام‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به رایزنی‌های فشرده در اسلام آباد و پیشرفت گفتگوها و محدود کردن حملات رژیم صهیونیستی از بیروت به مناطق جنوبی لبنان که به معنای پیشرفت در اجرای آتش بس محسوب می‌شد، و نیز پذیرفتن آزادسازی دارایی‌های ایران از سوی طرف امریکایی و نیاز به گفتگوهای کارشناسی و فنی دقیق‌تر در این زمینه، قرار شد مذاکرات میان ایران و آمریکا در اسلام‌آباد برای نهایی کردن این موضوعات آغاز شود.

بنابر روایت ایسنا، ایران معتقد است که آتش‌بس در لبنان هنوز به طور کامل محقق نشده و آمریکا موظف است که اسراییل را برای اجرای این تعهد ملزم کند.  هیات ایرانی این موضوع را به طور جد از طریق واسطه پاکستانی و همچنین در اتاق گفتگو پیگیری می‌کند. 

هیات ایرانی با اعلام بدبینی نسبت به طرف مقابل و در نظر گرفتن تجربه بدعهدی های امریکا در مذاکرات قبلی در این دور از گفتگوها با میانجی گری پاکستان حاضر شده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.