حمله اسرائیل به شرق لبنان سه شهید برجای گذاشت 

مشرق نیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 19:49
حمله اسرائیل به منطقه سحمر و دروس در البقاع واقع در شرق لبنان سه شهید برجای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، سازمان امداد و نجات لبنان نیز اعلام کرد که در حمله اسرائیل به نیروهای دولتی این کشور، چند تن از نیروهای دستگاه امنیتی کشته شدند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز علیه لبنان، امروز مناطق جنوبی این کشور را هدف حملات هوایی قرار داد.

اسرائیل شهرک های "الشهابیه" و "جبال البطم" در جنوب لبنان را بمباران کرد.

همچنین پهپادهای اسرائیلی نیز شهرک های "الشرقیه" و "جبشیت" را در همین منطقه بمباران کردند.

از سوی دیگر، یک پهپاد اسرائیلی نیز به شهرک دیر قانون رأس العین در جنوب لبنان حمله کرد.

رژیم صهیونیستی شهرک «دیر انطار» در جنوب لبنان را نیز بمباران کرد.

این حملات به حملات هوایی محدود نشد و یگان توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شهرک "کفرا" در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.