قدردانی امیر قطر از پاکستان برای آتش‌بس بین آمریکا و ایران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 20:49
امیر قطر در تماس تلفنی با نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، از تلاش‌های شهباز شریف برای آتش بس موقت بین ایران و آمریکا قدردانی کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، وب‌سایت دولتی قطر اعلام کرد که امروز «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان و «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر تلفنی گفتگو کردند.

بنا بر گزارش وب‌سایت «PeninsulaQatar»، در این گفت‌وگوی بسیار صمیمی و دوستانه، امیر قطر تلاشهای دیپلماتیک موفق پاکستان را که به برقراری آتش‌بس میان ایران و آمریکا و نیز انجام مذاکرات میان دو طرف در اسلام‌آباد انجامید، به نخست‌وزیر پاکستان تبریک گفت.

نخست‌وزیر پاکستان نیز از تمجید امیر قطر از «تلاشهای میانجی‌گرانه، صادقانه و خالصانه کشورش» قدردانی کرد.

سران دو کشور همچنین حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم و ابراز امیدواری کردند که با تلاشهای هماهنگ هر چه زودتر صلح به تمام منطقه بازگردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.