وزیر امور خارجه کشورمان با وزیران امور خارجه عربستان سعودی، اسپانیا و عراق در خصوص آخرین تحولات منطقه و بینالمللی و روابط دوجانبه تلفنی گفتوگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقهای گفتوگو کرد.
سید عباس عراقچی و خوسه مانوئل آلبارز وزرای امور خارجه ایران و اسپانیا، طی یک تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه و بینالمللی و روابط دوجانبه را بررسی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق درباره آخرین وضع تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو کرد.
خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.