حزب الله لبنان: حملات دشمن با هدف انتقام گرفتن از غیرنظامیان است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:30
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی، بازارها و مغازه‌ها در ساعات شلوغی، تلاشی ناکام برای انتقام از شهروندان غیرنظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه به حمله امروز رژیم صهیونیستی به لبنان واکنش نشان داد.

حزب‌الله بیان کرد: دشمن اسرائیلی امروز سلسله کشتارهای علیه غیرنظامیان بی پناه انجام داد و در دهها یورش وحشیانه مناطق غیرنظامی در ضاحیه جنوب و بیروت، صیدا، جنوب لبنان و بقاع را هدف قرار داد که بر اثر صدها نفر از جمله کودکان، زنان و سالخوردگان شهید و زخمی شدند.

حزب‌الله اعلام کرد: این حمله با هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی، بازارها و مغازه‌ها در ساعات شلوغی، تلاشی ناکام برای انتقام از شهروندان غیرنظامی است. کشتارهای امروز عزم ما را برای مقاومت و مقابله با دشمن، دفاع از مردم و وطن و حفظ امنیت در برابر تجاوز مداوم بیشتر می‌کند

حزب‌الله تأکید کرد: خون کشته‌شدگان و مجروحان هدر نخواهد رفت و کشتارهای امروز، حق طبیعی و قانونی مقاومت در برابر اشغالگری و پاسخ به تجاوز را ثابت می‌کند.

حزب‌الله اعلام کرد: اسرائیل امروز با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی، بیروت، صیدا، جنوب و بقاع، غیرنظامیان را هدف قرار داد و صدها کشته و زخمی، از جمله کودکان، زنان و سالمندان، بر جا گذاشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.