نچیروان بارزانی: از توافق آتش‌بس ایران و آمریکا استقبال می‌کنم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:26
رئیس اقلیم کردستان عراق، آتش‌بس موقت میان ایران و آمریکا را گامی مهم به سوی صلح پایدار ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کُردستان عراق گفت: از توافق آتش‌بس بین آمریکا و ایران استقبال می‌کنم. این پیشرفت، گامی مهم به سوی کاهش تنش، حفاظت از غیرنظامیان و احیای گفت‌وگوی سازنده است.

وی افزود: ما از تلاش‌های همه طرف‌هایی که به تسهیل این آتش‌بس کمک کردند، قدردانی می‌کنیم.

رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: امیدوارم همه طرف‌ها این تعهد را با حسن نیت حفظ کنند و برای دستیابی به صلحی پایدار که ثبات، امنیت و شکوفایی را در سراسر منطقه گسترش می‌دهد، تلاش نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.