خودکشی دو نظامی صهیونیست در کمتر از ۲۴ ساعت

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 19:06
رسانه‌ها از خودکشی دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان از خودکشی دو نظامی ارتش اسرائیل در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت خبر دادند؛ رخدادی که بار دیگر توجه‌ها را به بحران‌های روانی در میان نیروهای این رژیم جلب کرده است.

گزارش‌ها حاکی است دو نظامی ارتش اسرائیل طی کمتر از یک شبانه‌روز دست به خودکشی زده‌اند.

این حادثه در شرایطی رخ داده که فشارهای روانی ناشی از جنگ و عملیات‌های نظامی بر نیروهای ارتش افزایش یافته است.

کارشناسان پیش‌تر درباره افزایش مشکلات روحی و روانی در میان نظامیان صهیونیست هشدار داده بودند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.