نخست‌وزیر لبنان: هدف قرار دادن اصحاب رسانه نقض قوانین بین‌المللی است

الف شنبه 08 فروردین 1405 - 22:35
نخست‌وزیر لبنان در واکنش به شهادت سه خبرنگار لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که هدف قرار دادن اصحاب رسانه، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «نواف سلام» با اشاره به اهمیت آزادی رسانه‌ها و نقش آن، بر پایبندی لبنان به حمایت از خبرنگاران تأکید کرد.

وی هدف قرار دادن اصحاب رسانه را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست و خواستار احترام به قوانین بین‌المللی و حفظ جان غیرنظامیان و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها شد.

نخست‌وزیر لبنان گفت: از صمیم قلب به خانواده های شهدا اعم از علی شعیب، فاطمه فتونی، محمد فتونی و همکاران وی تسلیت عرض می‌کنم.

بعد از ظهر شنبه شبکه المیادین اعلام کرد «فاطمه فتونی» خبرنگار و «محمد فتونی» عکاس این رسانه در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده اند.

همچنین منابع لبنانی اعلام کردند «علی شعیب» خبرنگار شبکه المنار نیز در حمله‌ای دیگر در جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.