وزیر خارجه آمریکا به توانمندی ایران در تنگه هرمز اعتراف کرد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 22:38
وزیر خارجه آمریکا در اعتراف به توان ایران گفت که ایران ممکن است از تردد در تنگه هرمز عوارض دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مارکو روبیو»، وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا گفت: ایران ممکن است یک سیستم اخذ عوارض در تنگه هرمز ایجاد کند.

وی به زعم خود این موضوع (استفاده قانونی ایران از حق مشروع خود در خصوص تنگه هرمز) را غیر قابل قبول دانست.

به گزارش شبکه خبری سی جی تی ان، مارکو روبیو به مقامات گروه هفت اطلاع داده است که جنگ با ایران باید ظرف چند هفته و نه چند ماه پایان یابد.

روبیو مدعی شد که ایران تماس‌هایی مبنی بر تمایل به بحث در مورد برخی مسائل گرفته است. وی همچنین مدعی شد که که آمریکا به مذاکرات جدی با ایران نزدیک می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.