پاکستان حملات به افغانستان را از سر گرفت

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 19:19
️«طاهر اندرابی»، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد با پایان آتش‌بس موقت، عملیات «غضب للحق» علیه آنچه مخفیگاه تروریست‌ها در افغانستان خوانده می‌شود، از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این «اکسپرس تریبون» گزارش داده بود حملات پس از توقفی به مناسبت عید فطر، از سر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، ️این نشریه به نقل از منابع امنیتی نوشت، عملیات «غضب للحق» کارزاری مستمر و هدفمند است که سران گروه‌های تروریستی، زیرساخت‌ها و شبکه‌های لجستیکی آنان را در مناطق تحت کنترل طالبان هدف قرار می‌دهد.

منابع تأکید کردند این عملیات تا تحقق اهداف ادامه دارد و تا زمانی که طالبان رویکرد خود درباره حمایت از نیروهای نیابتی تروریستی را تغییر ندهد، متوقف نخواهد شد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.