رایزنی‌های مصر با ترکیه و پاکستان درباره تنش‌های منطقه

الف جمعه 07 فروردین 1405 - 12:10
وزارت امور خارجه مصر از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتایان خود در ترکیه و پاکستان درباره تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها در منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت امور خارجه مصر اعلام کرد، بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه این کشور، در دو تماس تلفنی جداگانه با وزرای خارجه ترکیه و پاکستان درباره تلاش‌ها برای کاهش تنش‌های نظامی خطرناک در منطقه گفت‌وگو کرده است.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه مصر، عبدالعاطی و همتایان ترکیه‌ای و پاکستانی او بر ادامه تلاش‌ها برای حمایت از ثبات در منطقه و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری‌ها تاکید کردند.

به نقل از الجزیره مباشر، وزیر امور خارجه مصر همچنین در این گفت‌وگوها ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مشترک به کاهش تنش‌ها و آغاز مسیری برای آرام‌سازی اوضاع و پایان جنگ منجر شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.