سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که شایعات درباره حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به سفارت ما در ایران ناشی از اطلاعات ساختگی و تلاشی برای تحت الشعاع قرار دادن تلاشهای دیپلماتیک اسلامآباد است.
به گزارش ایسنا، «طاهر اندرابی» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که اخبار درباره حمله به سفارت ما توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی کذب و حکایت از اطلاعات ساختگی دارد.
وی تاکید کرد پاکستان این شایعه را از اساس رد میکند.
اندرابی گفت که واقعیتهای میدانی حاکی است که هیچ حملهای به سفارت ما در ایران صورت نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اشاعه اخبار جعلی تحت الشعاع قرار دادن تلاشهای دیپلماتیک اسلامآباد مرتبط با درگیریهای جاری در منطقه است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.