تازه ترین آمار مجروحان صهیونیست‌

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 10:45
وزارت بهداشت رژیم اشغالگر اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۹ صهیونیست در پی تحولات جنگی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که بالاترین میزان پس از دو روز نخست آغاز جنگ به شمار می‌رود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۹ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که این رقم «بالاترین میزان پس از دو روز نخست جنگ» محسوب می‌شود.

به نقل از المیادین، این وزارتخانه در بیانیه‌ای افزود، شمار کل مجروحانی که از زمان آغاز جنگ علیه ایران و لبنان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند به ۵۷۷۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، مجموع مجروحانی که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به بیمارستان‌های اراضی اشغالی منتقل شده‌اند نیز به ۸۱ هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که حملات ایران به اراضی فلسطین اشغالی در پاسخ به تجاوز مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا که از ۲۸ فوریه گذشته آغاز شد، ادامه دارد.

همزمان، مقاومت اسلامی لبنان نیز به حملات گسترده رژیم اشغالگر به این کشور که از بامداد دوم مارس از سر گرفته شده است، پاسخ می‌دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.