وقوع انفجارهای شدید در پایگاه‌های آمریکا در این ۲ کشور

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 08:32
گزارش‌ها از گسترش دامنه حملات به مواضع نظامی آمریکا در منطقه حکایت دارد؛ انفجارهایی که هم‌زمان عربستان و کویت را دربرگرفته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که انفجارهای شدیدی در پایگاه «سلطان» در شرق عربستان، محل استقرار نیروهای آمریکایی، رخ داده است.

بر اساس این گزارش‌ها، هم‌زمان با این رویداد، صدای چندین انفجار نیز در کویت شنیده شده است.

برخی منابع از هدف قرار گرفتن منافع و پایگاه‌های وابسته به آمریکا در کویت خبر می‌دهند.

همچنین گزارش‌هایی از وقوع انفجار در یکی از پایگاه‌های مورد استفاده نیروهای آمریکایی در کویت منتشر شده، اما جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی اعلام نشده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.