انفجار در پایگاه آمریکا در اربیل

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 02:22
منابع محلی بامداد جمعه از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در مرکز منطقه کردستان عراق خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابع محلی بامداد جمعه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

رسانه «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که پایگاه آمریکا در أربیل طی حملات هوایی، مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

در تصاویر منتشرشده از این حادثه مشخص است که انفجارهایی در این ساختمان رخ داده و ستون‌هایی از دود به آسمان بلند شدند.

گروه‌های مقاومت عراق روزهای گذشته طی حملات موشکی و پهپادی سامانه پدافند سفارتخانه آمریکا در بغداد را از کار انداخته بودند.

مقاومت عراق همچنین طی روزهای گذشته علاوه بر گروه‌های کُرد ضد ایرانی، مواضع نظامیان آمریکایی را در شمال عراق هدف گرفته‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.