رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: فاجعه در راه است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 20:59
یائیر لاپید با اشاره به هشدار رئیس ستاد ارتش اسرائیل مبنی بر احتمال فروپاشی ارتش، گفت که فاجعه در راه است و کابینه نتانیاهو نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، در پی علنی شدن هشدارهای ایال زامیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر خطر قریب الوقوع فروپاشی ارتش این رژیم، دیگر سرکردگان رژیم صهیونیستی نیز سکوت خود را کنار گذاشته‌اند.

در همین رابطه یائیرلاپید رئیس جریان اپوزیسیون اعلام کرد که هشدارهای رئیس ستاد ارتش در خصوص کاهش توانمندی ارتش و خطر فروپاشی آن از سوی کابینه نادیده گرفته می‌شود.

لاپید در سخنانی که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت آن را منتشر کرد، آورده است که کابینه اسرائیل هرگز نمی‌تواند جلوی فاجعه آینده را بگیرد، چرا که اصلاً از وقوع آن اطلاعی ندارد.

وی کابینه نتانیاهو را مسئول کامل اوضاع کنونی دانست.

اظهارات لاپید بعد از هشدارهای ایال زامیر رئیس ستاد ارتش در خصوص افزایش فشارها بر نیروی انسانی ارتش و کمبود نیروی انسانی و احتمال عدم تاب آوری آن در برابر این فشارها مطرح شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.