رسانه عبری: تمامی استراتژی‌های اسرائیل علیه ایران به شکست انجامیده است

خبرآنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:08
منابع عبری از شکست راهبردهای رژیم صهیونیستی علیه ایران و افزایش نگرانی‌ها نسبت به انزوای این رژیم در منطقه می‌گویند.

به گزارش خبرآنلاین، در سایه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران، رسانه های عبری به افزایش نگرانی‌ها و شکست راهبردهای این رژیم در رویارویی با ایران پرداختند.

به گزارش ایسنا، در همین راستا، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» نوشت، استراتژی هایی که تاکنون برای متوقف کردن ایران امتحان شده موفق نبوده و به شکست انجامیده است.

روزنامه «یدیعوت أحارنوت» نیز در مطلبی نوشت: نگرانی اساسی نسبت به انزوای اسرائیل در منطقه وجود دارد.

روزنامه عبری هاآرتص هم پیشتر در مطلبی  با انتقاد از سیاست‌های جنگ افروزانه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت، حقیقت ساده این است که ما قربانی سیاست‌های نتانیاهوی دروغگو و خود بزرگ‌بین هستیم.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی با آغاز جنگ علیه ایران در حال تکرار تجربه‌ای است که پیش از این در لبنان شکست خورده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.