گالووی: مذاکره ای در کار نیست؛ جنگ بدتر می شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 20:52
نماینده سابق پارلمان انگلیس در واکنش به ادعای ترامپ درباره مذاکره با ایران گفت: این یک دروغ دستکاری بازار است که مطبوعات ساده‌لوحانه آن را تکرار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جورج گالووی نماینده سابق پارلمان انگلیس شامگاه دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوست: هیچ مذاکره‌ای بین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ایران صورت نگرفته است، نه خوب و نه سازنده!

گالووی افزود: این یک دروغ دستکاری بازار است که مطبوعات ساده‌لوحانه آن را تکرار می‌کنند.

این نماینده سابق پارلمان انگلیس با ادعای اینکه جنگ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران عمداً فریب می‌خورند. این کلاهبرداری است. اما واقعیت را تغییر نخواهد داد. جنگ ادامه دارد، بدتر می‌شود و به زودی اصلاً نفت یا گازی وجود نخواهد داشت.

پیشتر دونالد ترامپ ادعا کرده بود که مذاکره‌ای میان ایران و آمریکا انجام شده و ادامه خواهد داشت درحالی‌که «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس واکنش نشان داد و گفت: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.